ارتیناارتینا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

نفس

بدون عنوان

1392/7/22 15:05
نویسنده : مامان ساناز
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز خیلی دلتنگ دخملم شدم . اخی خیلی دلم براش می سوزه . نمی دانم چرا انقدر امروز به جای دلتنگی حالت دلسوزی پیدا کردم. خیلییییییییییییی خیلییییییییییییییییی دلتنگشم . خیلللللللللللللی  خیلللللللللللللللی عاشقشم. خیلی دوستش دارم . اخی دیروز کلی باهاش دعوا کردم . دعوا برای اینکه فقط نمی خوابید. تازه حالا هم که دوباره دانشجو شدم بیشتر دلم براش تنگ می شه . بیشتر دلتنگش می شم. احساس می کنم دارم در حقش ظلم می کنم که انقدر تنهایش می گذارم. بعد هم وقتی میام پیشش یک مادر خسته ام. خیلی دلم می خواد زودتر یک راه حل پیدا کنم که بیشتر پیش هم باشیم .دوستت دارم دختر قشنگم .

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان سام
22 مهر 92 16:18
ایشاالله همیشه در کنار هم خوش و سلامت باشید و هیچ وقت دلتنگ هم نباشید.مامانی این روزها هم تموم می شه.موفق باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس می باشد