ارتیناارتینا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

نفس

خاطرات

1391/7/16 14:12
نویسنده : مامان ساناز
148 بازدید
اشتراک گذاری

یک روز در جمعه بازار شهر

از میان کهنه ترین خاطره ها مرا می خری .

وای چه غریبانه هوای دل من بارانی است.

می خواهم در این هوای بارانی دلم برایت بنویسم

نوشته هایم را مدتها پیش فراموش کرده بودم

می خواهم برای تو موجود دوست داشتنی و پاکم بنویسم

بنویسم که اسمت را چون نگاهت پاک انتخاب کردم  

در این دنیا خداوند هدیه بزرگی برای تمام تنهایی ام داد و ان هدیه تو بودی دختر عزیزم ارتینا

می خواهم قدر نعمتی را که خدا به من داد بدانم

خداوندا شکرت که ارتینا را به من هدیه دادی

خداوندا هیچوقت نگاهت را از او برنگردان

خداوندا در تمام زندگیش او را تنها نگذار چه با من چه بی من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس می باشد