ارتیناارتینا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه سن داره

نفس

بدون عنوان

1391/10/2 10:05
نویسنده : مامان ساناز
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلممژه

با یک دنیا ارزوی سلام و سلامتی

برای همه ادم های خوب و بی شیله و پیلهاز خود راضی

بالاخره بسم الله گفتم و تصمیم گرفتم حال و هوایی دلم عوض کنم و این شعر پسر خواهرم که نصفه نیمه یادم است زیر لب بخونم .

ای دل من نمی زارم این دو روز دنیا را بهت غم بیاد

از گلهای کاغذی گلاب می سازم برات

می پاشم روی تنت

روی چین دامنت

  تازه ناراحتی هام ممکن روی دخترم تاثیر بزاره .خوب تصمیم گرفتم گلم ببرم پارک بقول خودش بریم برقی قطار واقعی منم بردمش یک جایی که دلش می خواست و با شادی اون دلم شاد کردم.

ز

 

                  این هم شال و کلاهی که حاصل هنر یک ما در هنرمند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس می باشد