ارتیناارتینا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه سن داره

نفس

ارتینای شیطون

1391/11/24 10:54
نویسنده : مامان ساناز
257 بازدید
اشتراک گذاری

 

با سلام به دوستای گلم

این روزها این دخملی ما خیلی شیطون شده  اصلا یک جا نمی شینه . احساس می کنم از تو خانه بودن خیلی خسته شدفکر کنم دوباره باید بفرستمش مهد . عصر ها زبانکده میره و کلی حرف انگلیسی یاد گرفته بعضی کلمات را درست یاد گرفته . بعضی ها را هم اشتباه می گه.

مامان: ارتینا تو کلاس زبان چی یاد گرفتی؟

ارتینا : مامان خانم مربی می گه وان تو تره

وایییییییییی تری تری

ارتینا : مامان به گربه میگند کت . مامان به گربه سیا چی می گند.

مامان: بلک کت .

ارتینا : اره درست مامان . افرین بچه خوبی شدی.

مامان: وا ..

می بینیم ارتینا فقط می خواد بدونه گربه سیاه چی می شه . خوب خوبه دیگه یک کلمه یاد می گیره.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مهرنوش مامان مهزیار
2 اسفند 91 8:28
سلام عزیزم تولد ارتینا جون مبارک باشه. با افتخار لینکتون کردم خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنید

ممنون دست شما درد نکنه من هم با افتخار لینکتون کردم و از اشنایتون خوشحالم
هلسا
17 اسفند 91 16:27
سلام عزیزم
چه نفست ناز و شیرینه،خدا نگهش داره خیلی ملوسه
شاد باشی دوست خوبم


مرسی عزیزم خودتم شیرینی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس می باشد