ارتیناارتینا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه سن داره

نفس

چند کلمه برای گلم

1392/2/24 10:32
نویسنده : مامان ساناز
329 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم

خوبید خوشید سلامتید

ما هم خوبیم

امروز که پشت میز اداره نشتم خیلی دلم هوای نفسم کرده خیلی دلم براش تنگ شده دلم میخواد همین الان برم خودم بهش برسونم . گل خوشگلم خیلی وقت سرما خورده از وقتی فرستادمش مهد تا همین الان مریض شده هر چی دارو هم می خوره هیچ خوب نمی شه الهی دورش بگردم نفسم کاشکی زودتر خوب بشی. یکی از مزیت های مهد کودک ها اینکه بچه ها کلی اجتماعی می شوند شعر یاد می گیرند ولی مرتب مریض می شوند . شیطونکم این روزها شعر های قشنگی یاد گرفته مثلا اهویی دارم خوشگه . با تو قفس های باغ وحش و عروسک قشنگ من .و ... همه را وقتی می اد خونه با هم می خونیم .

خیلی خییییییییییییییییییلی دلم برای نفسم تنگ شده .یک  روز که داشتیم با هم از مهد می امدیم وقتی رسیدیم در خانه پسر همسایمون دیدیم 9 ساله اش ارتینا تا دیدش رو به من کرد و گفت: مامان چقدر بزرگ شده .چی خورده انقدر بزرگ شده .

مرده بودم از خنده واقعا بچه ها چه حرف های با مزه ای می زنند.

مامان:  غذا خورده  شیر خورده . حرف مامانش گوش داده .

ارتینا : منم غذا می خورم شیر می خورم تا بزرگ شم .

مامان : افرین دختر گلم.

خدایا خدایا مهربانم برای همه نعمت هایی که به ما دادی سپاسگذارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس می باشد