ارتیناارتینا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

نفس

چند کلمه

1392/4/8 13:19
نویسنده : مامان ساناز
453 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خیلی وقت که با نوشته های که قلبم را تسکین می دهند  خداحافظی کردم . دلم خیلی برای سادگی ها صمیمیت ها و دوستی های واقعی تنگ شده است . دلم دلتنگ صافی هاست . دلم دلتنگ زیر باران رفتن و خیس شدن است . دلم دلتنگ اب بازی کردن در حیاط دبیرستان است . نمی دانم متعلق به این دنیای پر از ریا و تزویر خواهم بود. فقط خوب می دانم دلیل نفس کشیدنم تو خواهی بود.نفسم . عشقم . خدا را صد ها هزار مرتبه برای نگاه و امیدی که تو به من دادی شکر خواهم کرد . می دانی تو معجزه افریدگارم هستی  . توعشق و نفس من در این سیاره خاکی هستی. خدایا شکرت .شکرت که در این تنهایی ها تنهایم نمی گذاری . شکرت که امیدم به تو است . خوب می دانم انچه حق من است تو به من خواهی داد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس می باشد