ارتیناارتینا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

نفس

هوای بارانی

1391/9/1 8:38
نویسنده : مامان ساناز
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم قلب

خوبید خوشید سلامتید لبخند

ماهم در سلامتی کامل به سر می بریماز خود راضی

بالاخره  بعد از یک مدت طولانی یک باران درست و حسابی بارید .

هوا بارانی است امروز

دلم دلتنگ باران است

کجاست ان دختر نازم

که اشکش چون نم باران

به روی گونه اش جاری است 

خدایا خواهشم این است

که در دلتنگی و مهنت

ببار بر گونه های او

ترنم های پر مهرت

ببوس ان چهره پاکش

که دلتنگ باران است.

خیلی دلم می خواست زیر باران می رفتم و انقدر می ایستادم تا خیس خیس می شدم . اما من یک مامانم که باید مواظب خودم باشم تا سرما نخورم تا اینکه مبادا از سرما خوردن من دخترم سرما بخوره .

اخه ارتینا تازه از یک سرما خوردگی سخت  و تب بالا راحت شده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس می باشد