ارتیناارتینا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

نفس

یاد

1392/4/11 11:44
نویسنده : مامان ساناز
345 بازدید
اشتراک گذاری

هوالحق

سلام دوستان عزیز

این روزها یک احساس ارامش و ترس و تنهای. نمیدانم چه حسی ولی هر حسی که باشه هر لرزشی که باشه می خوام اخرش برای خدایم باش . خدای که بزرگترین حق زندگی کردن را به من داده. یادم می یاد دوره دانشجویم هر وقت امتحان داشتم بالای برگ های امتحانم می نوشتم هوالحق یک ارامشی پیدا می کردم که نگو . یکبار که امتحان معارف2 داشتیم وقتی امتحانم تمام شد و برگه به استادم دادم استادم پرسید این یعنی چی ماندم چی بگم .گفتم :یعنی خداوند حق است . سرشو تکان داد به نشانه تایید. یادم نیست نمره من دقیق چند شد 18 یا 19 . استادم به من بیست نداد . اصلا ناراحت نیستم . تازه خیلی خوشحالم برای اینکه من را تحسن کرد و انچه حقم بود به من داد. دلم می خواهد عزیز دلم همیشه خداوند همراه و نگهدارت باشد. مطمئن باش انچه حق توست او به بهترین شکل ممکن به تو خواهد داد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مهرنوش مامان مهزیار
17 تیر 92 14:35
سلام مامان های خوب وبلاگی برای ثبت هنرهای زیبای شما از آشپزی تون ، خصوصاً سفره های افطارتون در کنار نی نی ها ی گلتون این وبلاگ رو درست کردم . منتظر عکس های قشنگ از سفره هاتون هستم. شما می تونید از سفره افطار هر روزتون عکس بگیرد. آپلود کنید و در قسمت نظرات برای من ارسال کنید تا به اسم خودتون وبا معرفی وبلاگتون به نمایش بزارم. اینم آدرس وبلاگ جدید ما به اسم (( هنر مامان ها در سفره های افطاری)) http://ashpazimamana.blogfa.com/
مامان شايان و پرنيا
24 تیر 92 11:24
عزيــــــــــزم خدا حفظش كنه خيلي نانازه


ممنون گلم خدا بچه شما هم حفظ کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس می باشد