ارتیناارتینا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه سن داره

نفس

امان از فصل سرما خوردگی

1391/10/13 11:17
نویسنده : مامان ساناز
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان و مامان های مهربونقلب

خوبید  خوشید سلامتید.

وای دلم گرفت از بسکه سرما خوردگی و الرژی دخملم انقدر طول کشید . دلم تنگ شده برای یک نفس راحت.

دلم تنگ شده برای اون روزهایی که انقدر حساس نبودم .که بایک سرما خوردگی توی هوای خوب زمستون اهواز دلم بگیره.

دلم می خواهد همه بچه ها سالم و به قول ارتینا قوی باشند. و هیچوقت مریض نشن که دل مادراشون بگیره.انگار ادم از وقتی اسمش می زارن مامان دیگه ارامش نداره. نمی دانم من اینطوری حساس شدم یا همه هم مثل من هستند. من که با یک تب ارتینا خیلی  خیلی ناراحت و حساس می شم .بعضی وقتها احساس می کنم اینطوری ناراحت شدن خوب نیست ولی دست خودم نیست . واقعا دلم برای تمام بچه های معصو م می سوزه . برای همه اون بچه هایی که مادرشون کارمند است. و مجبورند ساعت زیادی دور از محبت مادری باشند. همیشه دلم می خواست می توانستم تمام تلاش کنم و هر کاری از دستم بر میاد برای بچه ام انجام بدم اما حالا می بینم که فرزند یک مادر شاغل خیلی چیز های مهم از دست می ده . مهمترین چیز اینه وقتی به خانه بر مگرده خسته است .و بچه اش می خواهد باهاش بازی کنه . اما تو با همه محبت مادرانه ات وسط بازی از خستگی کم می یاری.

وای خدای بزرگ من  برای تحمل همه سختی ها سپاسگذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس می باشد