ارتیناارتینا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه سن داره

نفس

بدون عنوان

1391/10/16 10:55
نویسنده : مامان ساناز
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم لبخند

خوبید خوشید سلامتیدلبخند

امروز که می خواستم بیام اداره ارتینا صبح زود بیدار شد و گفت مامان گرسنه ام نان می خوام . آخی عزیز دلم تو خواب گرسنه اش شده . رفتم براش نون اوردم خورد و خوابوندمش .امدم اماده بشم بیام . چشماش باز کرد گفت بیا پیشم بخواب. اخی انگار می دونه می خوام تنهاش بزارم دلم خیلی براش سوخت .ماندم تا خوب خوابش برد . وقتی توی خواب چهره معصومش نگاه کردم اینبار خودم دلم نیامد تنهاش بزارم . اخی عزیر دلم نفسم دلم برات تنگ می شه . می گن بچه ها به پدر و مادر وابسته می شن ولی مثل اینکه هر دو به هم وابسته می شند . جمعه و پنجشنبه کلی با هم بازی کردیم نقاشی کشیدیم . ارتینا سه تا عروسک داره که اسمش گذاشته بچه هام . واسه بچه هاش شعر خوندیم و قصه گفتیم کلی خاله بازی.

 این یک عکس از یکماه پیش ارتینا با بچه هاش و کلاه قرمزی که دختر خاله مهرنوش خریده .دستش درد نکنه خیلی خوشگله.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس می باشد