ارتیناارتینا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

نفس

بدون عنوان

1392/7/3 11:33
نویسنده : مامان ساناز
487 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه شما دوستان عزیز

امروز که داشتم می امدم اداره خواستم در خانه را ببندم و بیام یهو چشمم به عروسک دورا ارتینا افتاد خندم گرفت دوباره رفت تو اتاق خواب ارتینا را بوس کردم و یک ایت الکرسی خوندم گفتم خداحافظ دورا کوچک من.خدا نگهدارت عزیز دلم .خدا حافظ تو باشه نفسم . زود بر می گردم.الان هم که دارم می نویسم کلی دلم برای نفسم تنگ شده. همچنین دلم برای بابای مهربون نفسم .بعضی وقت ها وقتی ادم های محیط اطرافم می بینم واقعا به خانواده ام خواهرهایم و برادرهایم  و همسرم به صمیمیت و بی شیله بودنشان افتخار می کنم . به اینکه هیچ وقت از سادگی کسی سوءاستفاده نمی کنند . به اینکه حق کسی پایمال نشه احترام می گذارند . به حلال و حرام بودن اهمیت می دهند. این ها خیلی تو زندگی ادم مهم است . اگر کسی بعضی وقت ها برای گرفتن انچه حقش است تلاش نمی کنه دلیلش بر این نیست ناتوان است یا بی اطلاع از زرنگی دیگران. ارزش انسان ها انقدر در این دنیا بالاست که با ادم های در نیوفتد که ...... 

امیدم فقط به خداست به خدایی که روزی هزار بار او را شکر خواهم کرد. خوب می دانم که تنهایم نمی گذارد. مرا و نفسم را .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس می باشد